(Τα βάζεις κάτω...τα μπερδεύεις...και τα βρίσκεις ότι όλα μηδέν)

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου 2010

ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΑΘΗ








''ΤΙ ΑΡΩΜΑ, ΤΙ ΜΕΘΗ ΑΥΤΗ Η ΛΙΑΚΑΔΑ

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΡΙΝ ΤΥΦΛΩΣΕΙ Η ΣΚΟΤΕΙΝΙΑ

ΚΑΙ ΠΟΝΕΜΕΝΟΙ ΘΡΗΝΟΙ ΑΠ’ ΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ

ΔΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΑΣΧΗΜΗ ΘΩΡΙΑ

ΠΩΣ ΞΕΨΥΧΩ, ΚΑΙ ΛΙΩΝΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ

ΑΓΚΟΜΑΧΩ, ΒΟΥΤΩ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ

ΤΙ ΣΙΩΠΗΛΟ, ΠΕΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟΣ

ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑ! ΠΩΣ ΜΕ ΘΩΡΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑΤΙΑ

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ! ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΦΩΣ,ΚΡΑΥΓΕΣ ΜΟΝΑΧΑ

ΠΟΥ ‘ΝΑΙ ΟΙ ΘΕΟΙ ΠΟΥ ΣΥΓΧΩΡΝΑΝΕ

ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΟ ΑΨΥΧΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ ΑΓΚΑΛΙΑΖΩ

ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΦΙΓΓΩ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ

ΜΑ ΣΑΝ ΔΕ ΝΙΩΘΩ ΤΙΠΟΤΑ… ΟΥΡΛΙΑΖΩ!

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟ ΤΟ ΤΑΙΡΙ ΜΟΥ'' ΔΙΑΦΑΝΑ ΚΡΙΝΑ

5 σχόλια:

  1. Που σε Λερναίε;
    Λιώσε και σώσε! Και λίνκιο για να είμαστε φουλ ιντεράκτιφ:
    http://www.youtube.com/watch?v=eZNBBrcqAQY
    Μου θύμισες και Θανάση Παπακωνσταντίνου:
    Σκυφτός στα χαρακώματα της ΔΕΥΑΛ μετράω,
    τις κυριακές που η πλάτη μου θα φορτωθεί.
    Άσε και το άλλο. Τώρα διάβαζα ότι ο σταυρός και ο παρθενώνας έχουν μέσα το χρυσό Φ. Κώδικας ντα-Βίτσι έχεις γίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι χρησιμοποιείς;
    λάδια, ακριλικά, άλλο;
    Μου θυμίζεις έναν φίλο από την Κέρκυρα
    Αυτοδίδακτος και αυτός.
    Τσέκαρέ τον. θα σου αρέσει
    http://georgemicalef.blogspot.com/2011/01/2011.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΟΣ ΧΡΗΣΤΟ ΖΑΧΟ...ΑΚΡΙΛΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΜΒΑΣ 1Χ0.80Μ ...ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ(ΣΩΛΟΜΑΝΤΖΑΡΟΣ) ΕΜΑΘΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΥΣΤΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΧΩΣΤΕ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ