(Τα βάζεις κάτω...τα μπερδεύεις...και τα βρίσκεις ότι όλα μηδέν)

Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2011

ART COPYRIGHT

ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ,ΕΓΙΝΕ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΕ ΚΑΙ ΝΟΥΡΓΙΟ ΚΤΙΡΙΟ .ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ Η ΠΡΩΗΝ ΕΡΓΟΔΟΤΡΙΑ ΜΟΥ,ΓΝΩΣΤΗ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΑ ΤΗΣ ΓΛΥΦΑΔΙΩΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ, ΣΚΕΦΤΗΚΕ ,ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΤΗΣ , ΝΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΕΙ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ .Η ΙΔΕΑ ΦΑΝΗΚΕ ΕΛΚΥΣΤΙΚΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΤΑΠΕΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΠΟΥ ΣΑ ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ,ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ, ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΑΧΛΑ ΠΟΣΤΕΡ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΑ ,ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ,ΙΑΤΡΕΙΑ ΚΤΛ.
ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΡΓΟ…ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΒΕΒΑΙΑ …ΑΥΤΟ ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕ…ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΙΑ ΤΑΜΠΛΟ ΠΟΥ ΤΟΘΕΤΗΘΗΚΑΝ ΤΟ ΕΝΑΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 20 ΕΚΑΤΟΣΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ .ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ,ΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ , ΤΟ ΔΑΠΕΔΟ,ΕΝΑ ΚΑΝΑΠΕ ΑΠΟ ΔΕΡΜΑΤΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ…ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΘΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΕΝΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ...
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΡΟ ΒΡΕΘΗΚΑ ΒΟΡΕΙΑ ΣΤΗ ΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΡΑΛΙΑΚΑ ΓΚΟΥΝΤΗΣ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ.ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΕΛΑΜΨΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΑ ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ (ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ) ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΑΛΑΤΕΣ…ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕ …ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΓΙΟΝΕΖΕΣ ,ΤΑ ΜΑΡΟΥΛΙΑ,ΤΗ ΦΕΤΑ ,ΤΑ ΓΚΡΟΥΤΟΝ,ΤΑ ΠΑΓΑΚΙΑ ,ΤΗ ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ..ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΟΕΡΑ ΤΗ ΤΟΠΟΘΕΤΩ ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ…ΣΤΗ ΚΟΥΖΙΝΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑΙ …ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ…ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ ΝΑ ΤΗ ΕΒΑΖΑ ΠΑΛΙ ΘΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕ …ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΘΙΣΑ ΕΦΑΓΑ(ΠΟΛΥ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ …ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΝ “ Ο ΚΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ” TOY ΓΚΟΓΙΑ ΓΜΤ
ΑΧ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΚΕΑ …
ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ…ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΡΟΦΑΝΕΙΣ …ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΦΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ,ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟΚΤΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ,ΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΕΡΓΟΔΟΤΡΙΑ ΜΟΥ ΜΙΛΩ ,ΝΤΡΟΠΗ ΜΟΥ… Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΠΙΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΣΩ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΣΕ ΤΕΧΝΗ ΠΡΕΠΕΙ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙ ΣΕ ΕΡΓΑ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ,ΑΠΡΟΣΩΠΑ ,ΣΕ ΕΡΓΑ ΕΥΚΟΛΑ ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΤΙΤΥΠΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΣΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ.ΑΣ ΔΩΣΕΙ ΛΙΓΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΣΕ ΕΡΓΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ (ΟΧΙ ΨΩΝΑΡΩΝ LIKE ME) ΠΟΥ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥΣ ,ΟΥΤΕ ΑΠΕΡΓΕΙΕΣ ,ΟΥΤΕ ΠΟΡΕΙΕΣ…ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΕΡΓΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ,ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΔΙΗΓΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ…. Λ.Υ

(Y.Γ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΓΟ ΕΓΙΝΕ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΘΕΙΑ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ''ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΑΛΟΓΟ ΤΟΥ ΚΩΛΟΚΟΤΡΩΝΗ'' ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΤΑΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΟΒΟΛΟΝ ΣΑΣ...)

3 σχόλια:

  1. Είσθε καταπληκτικός, τολμών να πω. Με συναρπάζει η χαίτη του αλόγου, είναι τόσο άλογη. Έχω μείνει άλογος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σουστός!!!
    Αυθεντικά έργα σε όλα τα γραφεία. Να ζήσουμε κι εμείς.
    Κι άμα είναι για Γούντις κάνουμε και προς φορές.
    Στους 3 πίνακες ο ένας κολλάζ με χάμπουργκερ.
    ΥΓ. ωραίο και το άσπρο άλογο του Κωλοκοτρώνη! Έχει βέβαια ένα ψιλοπρόβλημα το σχέδιο του αλόγου, αλλά τον Κωλοκοτρώνη τον έχεις πετύχει φτυστό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΦΛΟΙ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΕΙ Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΣΑΣ...ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΜΙΑΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ 1821 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ...ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΘΑ ΠΗΞΕΤΕ ΣΤΗ ΦΟΥΣΤΑΝΕΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΡΙΟΦΙΛΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΧΩΣΤΕ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ