(Τα βάζεις κάτω...τα μπερδεύεις...και τα βρίσκεις ότι όλα μηδέν)

Τρίτη, 19 Απριλίου 2011

ΨΩΝΑΡΑΑΑΑΑΑ....

ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ INTERNET ....OYΠΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;
ΓΙΑ ΜΠΕΣ ΕΔΩ...
http://www.aixmi.gr/index.php/den-eimai-ypokritis-den-eimai-irwas/

ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΩΡΕ ΕΙΜΑΙ ΨΩΝΙΟ... ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ... ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΑΔΕΧΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ,ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑ...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΘΕΣΤΑΤΟ ΗΘΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ (ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΓΡΑΦΙΑ).ΟΧΙ ΣΑΝ ΓΝΩΣΤΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΗΘΟΠΟΙΟ ΠΟΥ ΧΤΥΠΙΟΤΑΝΕ ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΙΝΑ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΡΙΝ ΚΑΙΡΟ...ΜΟΝΟ ΤΟ ΛΟΥΛΑΚΙ ΚΑΙ Η ΣΚΑΦΙΔΑ ΤΗΣ ΕΛΕΙΠΑΝ...Λ.Υ

6 σχόλια:

  1. Τι έγινε μεγάλε;
    Βλέπω ανεβαίνουμε!!!
    Εγώ απο την αρχή στο έλεγα πως είσαι καλός.
    Άντε να σε δούμε και σε φλιτζανάκια σαν τον Φασιανό!!!
    Εγώ πάντως όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω ετικέτα μπίρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΑ ΝΗ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ ...ΜΕ ΤΟ GOOGLE ΣΕ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΥΧΑΙΑ ...ΤΟ ΧΑΡΗΚΑ ΠΑΝΤΩΣ.ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΦΛΙΤΖΑΝΑΚΙΑ ...Ο CHRIS JACK MOY AΡΕΣΕΙ ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΕ ΤΑΣΑΚΙΑ,ΓΥΑΛΙ ΚΛΠ ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. o chris jack είναι μεγάλη ιστορία διότι περνάει καμιά φορά κι απο το εργαστήριό μου!!!
    (μη λες πως είσαι μόνο εσύ ψωνάρα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΙΑΔΙΔΕΤΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ...ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΟ ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΗ...ΓΙΑ ΤΟΝ CHRIS ENΝOΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό που λες για την αλήθεια το έχω παρατηρήσει πολλές φορές. Ειδικά στην τέχνη, τώρα αν είναι αλήθεια ή όχι δεν το ξέρω, πάντως αυτά που μου αρέσουν συνδεονται μεταξύ τους μέσα από αναπάντεχα μονοπάτια (εδώ ο πίνακάς σου, η αντίδραση του Μάινα στην επίθεση που δέχθηκε και το διαδύκτιο, που και τα τρία μου αρέσουν και ίσως να είναι και η αλήθεια). Και πάλι χρόνια πολλά και πάντα επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΚΟΥ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΧΕ ΚΟΥΦΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ.ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΕΙΜΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ THE LAST DRIVE,ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ,ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΜΕ ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ.ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 15ΕΤΙΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΥΝΔΕΤΑ.ΠΡΙΝ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ GAGARIN(AΓΑΠHMENO) ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΟΥ ΣΙΜΕΩΝ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΑΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ Ο ΑΛΕΞ Κ. Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΩΝ DRIVE ....KOYΦΑΘΗΚΑ...ΟΛΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΑ ΣΥΝΔΕΘΗΚΑΝ ΜΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΤΡΟΠΟ...ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΧΩΣΤΕ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ