(Τα βάζεις κάτω...τα μπερδεύεις...και τα βρίσκεις ότι όλα μηδέν)

Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011

ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΑΣ...


ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΨΩΜΙΑΔΗ

(στον κολητό του Καρατζαφέρη)

(στον συμπολεμιστή του Άνθιμου)

(στον μακεδονομάχο)

(στον ποδηλάτη)

(στον άλτη εμποδίων)

(στον alter ego του Ζορό)

(στον Παναγιωταρά τον κουμουνιστοφάγο)

(στον πολιτικό έρωτα του Καραμανλή)

(στον φίλο του Σβαρτζενεικερ)

(στον θαυμαστή του Σαρκοζί)

(στον δε ξερω τον Πάχτα)

(στον αγαπαω τον Γιώργο Αυτιά)

(στον κύριο ΝΟΜΑΡΧΗ)

Λ.Υ

2 σχόλια:

  1. To έχω ακουσει, διαβάσει απο μεγάλους δασκάλους, το λέω κι εγώ με τη σειρά μου στους μαθητές μου: η αντιγραφή έργων τέχνης είναι το καλύτερο μάθημα.
    Πολύ μεγάλη αλήθεια.
    Στην προκειμένη περίπτωση σου συνιστώ ανεπιφύλακτα (αλλά και στον εαυτό μου) να αντιγράψεις το έργο τέχνης (φωτογραφία εν προκειμένω) που έχεις στην παρούσα ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...KAI TO MΟΝΤΕΛΟ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΣΟΥΠΕΡ...ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΚΦΡΑΣΗ.ΚΑΤΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΠΟΡΙΑΣ ΘΥΜΟΥ ΚΑΙ ΞΕΦΤΙΛΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΧΩΣΤΕ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ