(Τα βάζεις κάτω...τα μπερδεύεις...και τα βρίσκεις ότι όλα μηδέν)

Δευτέρα, 1 Αυγούστου 2011

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΟΠΛΑ
















ΑΦΗΝΩ ΓΕΙΑ ΣΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΧΛΑΔΟΚΩΛΕΣ,
ΑΦΗΝΩ ΓΕΙΑ ΣΤΙΣ ΞΕΚΩΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΓΕΡΟΝΤΟΚΟΡΕΣ.
ΟΤΑΝ ΡΩΤΩ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ,
ΠΟΙΕΣ ΠΡΟΙΚΙΣΕ Η ΦΥΣΗ ;
ΕΥΘΥΣ ΤΙΣ ΔΙΩΧΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΥ,
ΜΟΥ ΡΙΧΝΟΥΝΕ ΤΗΝ ΣΤΥΣΗ…
ΑΦΗΝΩ ΓΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΟΠΑΝΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕΔΕΣ
ΣΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΝΤΕΝΕΚΕΔΕΣ,
ΤΟΥΣ ΤΑΧΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ,
ΤΑΧΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ,
ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ,
ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΕΣ.
ΛΕΦΤΑ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ,ΟΥΤΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΩ,
ΡΕΜΑΛΙ ΕΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ,ΒΡΩΜΙΑΡΗΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ…
ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ,ΣΙΧΑΘΗΚΑ ΤΗΝ ΠΛΑΣΗ.
ΤΙΣ ΚΛΟΥΒΙΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥΣ,
ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΤIΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥΣ.
ΤΩΡΑ ΓΥΡΝΑΩ ΣΤΑ ΜΠΕΤΑ ,ΣΕ ΑΕΡΙΑ ,ΣΕ ΜΠΑΦΟΥΣ
ΜΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΡΤΕΡΩ,
ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΣΕ ΤΑΦΟΥΣ.
ΤΑ ΣΤΡΙΓΚ ΤΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΗΣ ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΩΙΝΟ ΜΟΥ,
ΒΡΙΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΡΝΑΡΙΣΜΑΤΑ ΘΑ ΕΧΩ ΚΟΛΑΤΣΙΟ ΜΟΥ.
ΜΑΥΡΟΥΣ ,ΓΥΦΤΟΥΣ ,ΑΛΒΑΝΟΥΣ ,
ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΜΠΡΟΣ ΜΟΥ,
ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΒΛΑΧΑΔΕΡΑ ,
ΤΟΥ FACE BOOK TA ΤΣΟΚΑΡΑ,
ΚΑΡΑΦΛΕΣ ΚΩΛΟΓΛΕΙΦΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΟΥΚΟ ΠΗΔΗΧΤΡΕΣ.
Ο ΕΡΚΕΛ,Ο ΑΧΜΕΤ ΚΑΙ Ο ΖΑΝΟ ΝΑ ΛΕΝΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ,
ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΝΑ ΣΤΗΝΟΥΝ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥΣ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ,
ΝΑ ΧΕΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΙΛΑ,ΜΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΣΕΙ ΠΙΑ ΚΑΝΕΙΣ
ΠΩΣ ΕΠΕΣΑ ΣΕ ΝΕΙΛΑ.
ΜΑΥΡΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ,ΜΑΥΡΟΙ ΚΑΙΡΟΙ,
ΚΑΙ ΜΑΥΡΟΙ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝ ΣΙ ΝΤΙ…
ΚΑΛΛΙΟ ΝΑ ΖΩ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ,ΣΚΟΥΡΟΥΣ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΥΣ,
ΠΑΡΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ.
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΡΘΕΙ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ,
ΘΑ ΕΧΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ,
ΠΩΣ ΤΡΩΩ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΜΟΥ,
ΤΟΤΕ ΘΑ ΒΡΩ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ,
ΙΣΩΣ ΣΚΑΣΩ ΚΑΙ ΜΠΑΦΟ:
‘’ΣΤΟ ΠΟΥΤΣΟ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΑΙΖΩ,
ΣΤΑ ‘ΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ’’


ΥΨΗΛΗ ΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΧΩΣΤΕ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ