(Τα βάζεις κάτω...τα μπερδεύεις...και τα βρίσκεις ότι όλα μηδέν)

Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Ο ΧΡΥΣΟΣ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ...

     ΚΑΤΟΧΗ ΕΧΟΥΜΕ,ΧΟΥΝΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΛΕΙΨΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΥΡΑΓΟΡΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΕΧΟΥΝ ΓΕΜΙΣΕΙ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΙΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΧΡΥΣΟΥ.
     ΕΜΠΡΟΣ ΟΡΝΙΑ ΤΡΕΞΤΕ ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΟΣΟ ΟΣΟ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ,ΣΤΑΥΡΟΥΔΑΚΙΑ ,ΡΟΛΟΓΙΑ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ.ΟΛΑ ΓΙΑ ΠΟΥΛΗΜΑ,ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΗ,ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΤΖΑΜΠΑ.ΑΡΚΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΣΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ,ΑΡΚΕΙ ΜΙΑ ΜΕΤΑΓΛΩΤΙΣΜΕΝΗ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΜΕ ΕΥΤΙΧΙΣΜΕΝΑ ΠΟΥΡΑ ,ΠΟΥ ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ .ΑΦΟΥ ΔΩΣΑΝ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΤΟΥΣ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.ΑΦΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΛΙΣΒΕΡΙΣΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΩΝ.ΑΡΚΕΙ ΕΣΥ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΛΙΓΑ ΛΕΦΤΑ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΔΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ...Λ.Υ

4 σχόλια:

  1. έχω κι εγώ χρυσό!
    ναι!
    είναι όμως σε μορφή χαρτιού, λες να το δεχτούνε;
    μπα.... δε νομίζω.
    άρα, πάλι λιτός και ρακένδυτος, όπως γουστάρω.
    έχω και ρακή! και αυτή χρυσός είναι!
    αυτή όμως τη μοιράζομαι μόνο με φίλους!
    έχω και για σένα!
    είδες;
    είμαστε πλούσιοι!!!
    εβίβες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΥΤΟΣ ΕΙΣΑΙ!!!!
    ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ;ANEKTIMHTO ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;ENA ΠΙΝΑΚΑ ΣΟΥ;TO AΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΒΥΝΙΛΙΟ;EΓΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΠΑΝΤΟΣ...ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΟΥΣΙΟΙΙΙΙΙΙ!!!!ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΑΜΑΤΑ ΕΝΕΚΤΙΜΗΤΑ...ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΡΑΚΗ ΔΕ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΧΑΡΟ.ΚΡΗΤΗ ,ΡΑΚΗ KAI ΣΚΟΥΛΑ ΣΕ BRAXΝΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.ΕΒΙΒΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eγώ έχω ένα παλιό βυνίλιο με τον Τέρυ Χρυσό. Λέτε να πιάνει τίποτα;

    Υ.Γ. Δεν σ΄έχω ευχαριστήσει για τον πίνακά μου που βλέπω απο δίπλα. Αλλά μια παράκληση. Το ΩΧΡΕΣ με κεφαλαία διότι σκόπιμα ΄δεν ήθελα να έχει τόνο!!! Και πάλι ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. NAI ΦΕΡΤΟ ΝΑ ΤΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ.ΠΑΝΤΩΣ ΤΗ ΒΡΙΣΚΩ ΟΤΑΝ ΣΤΟ YOUTUBE ΡΩΤΑΝΕ ΤΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 25ΧΡ ΚΑΙ ΕΓΟ ΗΔΗ ΕΧΩ ΤΟ ΒΥΝΙΛΙΟ ΗΔΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ.

    ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΕΚΤΕΛΕΣΘΗ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΧΩΣΤΕ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ