(Τα βάζεις κάτω...τα μπερδεύεις...και τα βρίσκεις ότι όλα μηδέν)

Τρίτη, 24 Απριλίου 2012

ΠΕΡΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ Νο2

  ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΕΠΑΘΑ ...ΤΙΣ ΠΡΟΑΛΛΕΣ ΚΟΜΠΑΖΑ ΠΕΡΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ..ΟΤΙ ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΤΛ.ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΠΑΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ....ΕΙΔΑ ΤΟΝ  ΠΙΝΑΚΑ ''ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ'' ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΗΣ ΜΕΛΙΝΑΣ ΚΑΡΑΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΩ...ΕΤΣΙ ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΗΝΥΜΑ  ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ

Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ
http://taxalia.blogspot.com/2012/04/blog-post_5732.html

 ΤΟ MΗNΥMA ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ ΣTΟ ΤΑΧΑΛΙΑ  ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

 Αφορμή για τον σχολιασμό μου είναι η διαπίστωση ότι ένας πίνακας μου συνοδεύει το άρθρο σας.Πρόκειται για το έργο μου ''όλοι αυτοί οι άνθρωποι'' που ζωγράφισα την άνοιξη του 2007.Από κάλλιτεχνικής πλευράς οφείλω να σας ευχαριστήσω για την προτίμηση...
Παρόλα αυτά το γεγονός ότι ο πινακάς μου  συνοδεύει άρθρο υποψηφίου βουλευτή πολιτικου κόμματος,αυτομάτως ,για μένα , αναιρεί  τον σκοπό για τον οποίο έχει ζωγραφιστεί και ταυτόχρονα την όποια καλλτεχνική αξία του.Η μεγιστοποίηση της αναίρεσης προκαλείται απο το γεγονός ότι η χρησιμοποίηση του πίνακά μου γίνεται μέσω της προεκλογικής περιοδου, σε πολιτικό άρθρο με σαφείς ψηφοθηρηκούς σκοπούς.
   Για τους παραπάνω λόγους δεν επιτρέπω σε κανένα πολιτικό ,κανενός κόμματος να χρησιμοποιεί καλλιτεχνικές μου δημιουργίες ως συνοδούς του προεκλογικού τους αγώνα .Για αυτό το λόγω απαιτώ να βγει και ο πίνακας μου άμεσα  από το συγκεκριμένο άρθρο.
  Οσον αφορά το περιεχόμενο του αρθρου (εφόσον εσείς μου δώσατε αφορμή να το διαβάσω) παρατηρώ και εγω ,απόλυτα γενικα όπως ειναι και η φύση των σκέψεων του άρθρου,ότι:Tα δυο κόμματα που έχουν κυβερνήσει τον τόπο έχουν οδηγήσει ,με ισόποσο μερίδιο ευθύνης,σε κατηφεια και σε μελαγχολια έναν ολόκληρο λάο.Έχουν οδηγήσει σε παγκόσμια απαξίωση της τιμής ενός ολόκληρου έθνους.Είναι συνυπεύθυνα για την αφαίμαξη των οικονομικών πόρων κάθε Έλληνα πολίτη .Είναι οι ηθικοί αυτουργοί ολων των αυτοκτονιών ,λόγω της οικονομικής ανέχειας, των τελευταίων χρόνων.Είναι συνυπεύθυνα για την υποδούλωση αυτης της χώρας στις ευρωπαικές κατοχικές δυνάμεις.
  Τα δύο ,τέως, μεγάλα κόμματα  καθώς και οι κλώνοι τους καθε χρώματος και θέσης  ,που έχουν δημιουργηθεί, εχουν συμβάλλει τα μέγιστα στην δημιουργιά αστυνομοκρατούμενης κοινωνιας που εκφράζεται με ξυλοδαρμούς πολιτών ,βίαιης καταστολής διαδηλωσεων,ελευθερους σκοπευτές σε στέγες,δαιμονοποίηση ιδεολογικών χώρων και φίμωση όλων των διαφορετικών φωνων.Τα δυο τερατομορφα κομματα που κυβέρνησαν μετα την μεταπολίτευση ειναι οι βασικοί  υπεύθυνοι για την διαφαινόμενη παλινόρθωση του φασισμού αφου με την με την κοντόφθαλμη και καιροσκοπικη πολιτική τους εχουν οδηγήσει μια μερίδα συμπολιτών μας στο ρατσισμό και στην ξενοφοβία κάνοντας τους ευκόλο θήραμα των νεοφασιστών.
   Για όλους αυτούς τους λόγους είναι άτοπο απο τι μια να διατυμπανίζουμε ότι είμαστε ικανοί και έντιμοι πολιτικοί και από την άλλη να εντασσόμαστε σε πολιτικά κόμματα που αποδεδειγμένα ,πλέον, εχουν βλάψει αυτόν το τόπο.
  Αφήστε λοιπόν  τα ανθρωπακιά του πινακά μου ήσυχα ,να κοιτάνε με μάτια γεμάτα αμηχανία και απορία με όσα συμβαίνουν στις μέρες μας .Έτσι και αλλιώς ,αυτά, ποτέ δε θα τα πάρετε με το μέρος σας ...

Μετα τιμής
αντικατοχική
αντιμνημονιακή
αντικοινοβουλευτική
ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ






2 σχόλια:

  1. ποιός είναι ο σύνδεσμος του άρθρου, για να δούμε αν αποσύρθηκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. TO LINK EINAI ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
    ΝΕΝΙΚΗΚΑΜΕΝ
    ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ,
    ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΕ
    Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΕ

    ΑΥΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΚΟΙΤΑΞΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΧΑΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ
    ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ BLOG AYTH
    AΛΛΑ ΩΣ ΠΑΛΙΑ , ΠΟΥΤΑΝΑ ΠΟΥΤΑΝΑ ΕΧΩ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ
    ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ

    Αγαπητέ κύριε ή κυρία "Λερναία Ύδρα" (υποθέτω ότι αυτό είναι καλλιτεχνικό ψευδώνυμο)

    1. η επιλογή του πίνακα δεν έγινε από την υποψήφια βουλευτή, αλλά από εμάς, ως συνήθως γίνεται με τους bloggers, οι οποίοι γράφουν μια λέξη αναζήτησης στο google, π.χ. men και ενσωματώνουν μια φωτογραφία. Οι φωτογραφίες από το διαδίκτυο, που έχουν πνευματικά δικαιώματα, συνήθως έχουν "αράχνη"

    2. η ηλεκτρονική αναπαραγωγή ενός έργου τέχνης, προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα; Ο πίνακας Γκουέρνικα, υπάρχει σε 8.170.000 sites στο διαδίκτυο. Μπορεί κανείς να απαγορεύσει σε ένα site να βάλει τη φωτογραφία ενός πίνακα ζωγραφικής;

    3. Εν πάσει περιπτώσει, σεβόμενοι την ευαιθησία του καλλιτέχνη, θα εκπληρώσουμε την επιθυμία σας, παρά το εξαιρετικά άκομψο και αχρείαστο "απαιτώ να βγεί ο πίνακάς μου άμεσα", που φέρνει στο νου λέξεις όπως "χωροφύλαξ" κλπ.

    Το σημαντικό είναι ότι ο πίνακας (αν είναι πίνακας ζωγραφικής) είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ. Βλέποντάς τον τώρα, με αφορμή το σχόλιό σας, θεωρώ ότι είναι από τα σημαντικότερα έργα τέχνης των τελευταίων ετών στην Ελλάδα. Κρίμα που δεν θα τον δουν οι επόμενοι αναγνώστες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΧΩΣΤΕ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ