(Τα βάζεις κάτω...τα μπερδεύεις...και τα βρίσκεις ότι όλα μηδέν)

Δευτέρα, 10 Σεπτεμβρίου 2012

COMING UP FOR AIR


  Και το σημαντικότερο   είναι ότι ένιωθα στ'αλήθεια πως με κυνηγούσανε κιόλας.Όλοι τους!Όλοι οι άνθρωποι που δε καταλαβαίναν γιατί ένας μεσήλικας με μασέλα θα 'πρεπε να το σκάσει για να περάσει μια ήσυχη βδομάδα στο τόπο όπου έζησε τα παιδικά του χρόνια.Και όλοι οι τιποτένιοι μπάσταρδοι που θα μπορούσαν να το καταλάβουν πολύ καλά, και που θα κινούσαν γη και ουρανό για να το εμποδίσουν.Και ήταν όλοι στα ίχνη μου.Ηταν σαν μια τεράστια στρατιά να έτρεχε στο κατόπι μου.
...
Kαθώς κατηφόριζα το λόφο σκεφτόμουνα μόνο ένα πράγμα,πως έχω ξεμπερδέψει με την ιδέα να ξαναγυρίσω πίσω στο παρελθόν.Ποιο το ώφελος να προσπαθείς να ξαναεπισκεφτείς τα μέρη της παιδικής σου ηλικίας;Δεν υπάρχουν .Ν'ανέβεις ψηλά για να πάρεις τον αέρα σου;Mα δε υπάρχει αέρας .Ο σκουπιδοντενεκές όπου μέσα βρισκόμαστε φτάνει ως στη στρατόσφαιρα.



(ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ''ΑΝΑΡΧΙΚΕΣ'' ΕΚΔΟΣΕΙΣ ''ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ''(ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΛΛΑΔΑ) ΤΟ 88, ΜΕ ΤΟΝ ''ΕΜΠΟΡΙΚΟΤΕΡΟ ''ΤΙΤΛΟ ,''ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ 1984'' . ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΦΕΤΟΣ.ΕΜΑΘΑ  ΟΤΙ Ο ΤΖ.Ο ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ,ΣΤΗ ΒΡΕΤΑΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ 1949 ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΥΠΟΠΤΟΥΣ ΦΙΛΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ,ΑΠΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΙNDYMEDIA (ΦEBΡOYAΡIOΣ 2005).ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΟΡΓΟΥΕΛ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ  ΑΠ'ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ...Λ.Υ)

2 σχόλια:

  1. Έκανε τέτοιο πράγμα ο Orwell;
    Δεν το ήξερα... απογοητεύομαι.
    Μα πώς είναι δυνατό αφού τα βιβλία του παρουσιάζουν μια ιδανική και άπιαστη ουτοπία και ασκούν σκληρή κρητική στις στάσεις των μικροαστών και των εξουσιαστών. Τι να πω... έπαθα πλάκα τώρα.
    Είναι διασταυρωμένο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΤΟ ΑΤΗΕΝS INDYMEDIA TO ΔΙΑΒΑΣΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΤΟ 2003.ΔΕ ΜΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ...ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΤΕ ΔΕ ΔΕΝΩ ΣΧΟΙΝΙ ΚΟΡΔΟΝΙ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.ΑΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΔΕ ΞΕΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ...ΜΟΥ ΑΡΚΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ...ΑΝ ΒΡΩ ΚΑΤΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΘΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΣΙΓΟΥΡΑ...ΕΒΙΒΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΧΩΣΤΕ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ