(Τα βάζεις κάτω...τα μπερδεύεις...και τα βρίσκεις ότι όλα μηδέν)

Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2012

ΠΑΣΤΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΑΚΑΔΕΣ...


Διαβάζω  τα παρακάτω  άρθρα του ελληνικού  συντάγματος:
Αρθρο 14 παρ. 2
«Ο τύπος είναι ελεύθερος. Η λογοκρισία και κάθε άλλο προληπτικό μέτρο απαγορεύονται».
Αρθρο 14 παρ. 3:
«Κατ’ εξαίρεση επιτρέπεται η κατάσχεση, με παραγγελία του εισαγγελέα, μετά την κυκλοφορία: α) για προσβολή της χριστιανικής και κάθε άλλης γνωστής θρησκείας, β) για προσβολή του προσώπου του Προέδρου της Δημοκρατίας, γ) για δημοσίευμα που αποκαλύπτει πληροφορίες για τη σύνθεση, τον εξοπλισμό και τη διάταξη των ενόπλων δυνάμεων ή την οχύρωση της Χώρας ή που έχει σκοπό τη βίαιη ανατροπή του πολιτεύματος ή στρέφεται κατά της εδαφικής ακεραιότητας του Κράτους, δ) για άσεμνα δημοσιεύματα που προσβάλλουν ολοφάνερα τη δημόσια αιδώ, στις περιπτώσεις που ορίζει ο νόμος.»

Αναρωτιέμαι αν είναι δικαιολογημένη η σύλληψη του 27χρονου blogger , για την σάτιρα που έκανε πάνω στο γέροντα Παϊσιο. Ασφαλώς  ΟΧΙ… Η παράγραφος 3  μιλά για κυρώσεις ‘’ για προσβολή της χριστιανικής και κάθε άλλης γνωστής θρησκείας ‘’. Ισχύει αυτό για τον 27χρονο ΟΧΙ. Η παράγραφος  3 μιλάει για χριστιανική θρησκεία ,για την προσβολή του δόγματος δηλαδή, όχι προσώπων. Με την ίδια λογική η προσβολή  οποιουδήποτε παπά ,θα οδηγούσε κάποιον στη σύλληψη… Μη  ξεχνάμε ότι ο πατήρ Παϊσιος δε έχει ανακηρυχτεί  ως άγιος από την επίσημη εκκλησία .

Με την ίδια λογική θα έπρεπε να επιβληθούν κυρώσεις σε όλα τα δημοσιεύματα που αναφέρουν τον άγιο Κωνσταντίνο ως σφαγέα και αιμομίκτη. Στο γεγονός ,ότι αναφέρουν ότι έγινε άγιος  όχι λόγω  ηθικού χριστιανικού βίου ,άλλα λόγω πολιτικής απόφασης. Αναφέρομαι στο διάταγμα των Μεδιολάνων που ανακήρυξε τον χριστιανισμό ως επίσημη θρησκεία της ρωμαϊκής   αυτοκρατορίας .Άλλωστε αναφέρουν πως έγινε χριστιανός μια μέρα πριν πεθάνει ,πότε πρόλαβε και άγιασε;

Mε την ίδια λογική θα έπρεπε να διωχθεί και ο ‘’γηραιός’’ Κ.Πλεύρης  για όσα έχει ανα- φέρει  για την εβραϊκή θρησκεία στο βιβλίο του ‘’ας μιλήσουμε για Εβραίους ‘’,μιας και η παρ.3 μιλάει και για ξένες  θρησκείες. Αλλά σε αυτή την περίπτωση το ελληνικό κράτος έκανε την πάπια …τα  καλά και συμφέροντα…

Ο Ελληναράς  Λιακόπουλος αναφέρει τον άγιο Χριστόφορο τον κυνοκέφαλο ως μη γήινο ον. Ο άγιος  ανήκει ,σύμφωνα με των εκ Τουρκίας ,όπως ακούγεται, τυπωμένων βιβλίων του, σε βάρβαρη εξωγήινη φυλή ανθρωποφάγων… Δείτε το βιντεάκι να σηκωθεί  κάθε ελληνοχριστιανική σας τρίχα…



O M.Kαλόπουλος ,κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα ,γεμίζει τα τηλεοπτικά πάνελ με ‘’καιόμενες βάτους’’ και ‘’αυτόαναφλεγόμενα κεράκια’’. Αλλά ο ίδιος είναι στο απυρόβλητο λόγω τηλεοπτικών τηλεθεάσεων… Απολαύστε και αυτό το βίντεο…



Απλώς ο 27χρονος είναι ένα ακόμα θύμα της ασυλίας των τρωκτικών της Χ.Α που χαμστεργιαζουν  μέσα στις δομές του κρατικού μηχανισμού. Το βαρέλι με τα σκατά  που είχαμε δεκαετίες σε μια γωνιά του σπιτιού μας τώρα έσπασε και λερώνει όποιον βρεθεί στο δρόμο του. Το κράτος και η εκκλησία στη συγκεκριμένη περίπτωση χρησιμοποιούν τους φασίστες για να επιτύχουν διαδικασίες καταστολής των διαφορετικών φωνών. Παρόλο ,που θεωρώ, ότι η σάτιρα του συγκεκριμένου blogger είναι άκαιρη ,άσκοπη και αισθητικά αηδιαστική. Επιπλέον για ηθικούς και μόνο λόγους ,θεωρώ, ότι κανείς δεν έχει δικαίωμα να λοιδορεί τα ψυχοπνευματικά πιστεύω και αξίες μέρος του λαού (είναι σα να κάνεις τέτοια εποχή καζούρα σε βάζελο) ,άσχετα αν διαφωνείς με αυτές. Διότι στα χρόνια της απαξίωσης που ζούμε, ο καθένας να στηριχθεί σε οτιδήποτε προκειμένου να τονωθεί ψυχολογικά .Πόσο  μάλλον σε έναν χαρισματικό καλόγερο.

Αυτοί που είναι πραγματικά άξιοι δίωξης είναι όλοι όσοι έχουν κυκλοφορήσει βιβλία με τις ‘’προφητείες’’ του γέροντα. Διότι αυτοί είναι που παίζουν πραγματικά με τη μνήμη του,αποδίδοντας αμφίβολου γνησιότητας διαλόγους. Καθώς όπως λέει ο λαός ‘’πας μετά Χριστόν προφήτης γαϊδαρος’’. Αυτοί είναι που πραγματικά ‘’γαϊδουροποιούν ‘’τον γέροντα.

Αναφέρω μερικές από τις μαρτυρίες που αφορούν ‘’προφητείες’’ του Παϊσίου:

«Θερθει  καιρός  που  θα  ανεβαινοκατεβαίνουν  κυβερνήσεις, θα  εναλλάσσονται τα  κόμματα, θα  ανακαλούνται διατάγματα, θα  ψηφίζονται νόμοι και θα καταργούνται άλλοι, και θα επικρατεί σύγχυση και ταραχή. Τότε, όμως,  θα  αντιδράσουν λίγοι πιστοί  Χριστιανοί άλλα και το Κ.Κ.Ε..»

(Όλα καλά παππούλη …αυτό με το ΚΚΕ πώς σου ήρθε; Εμείς ακόμα περιμένουμε να αντιδράσει…)

‘’ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ , Αντιπτέραρχος ι.ε.α , Αθήνα

Τον Μάρτιο του 1994 συνάντησα το Γέροντα Παΐσιο στο Μοναστήρι της Σουρωτής . Συγκινήθηκα , όταν μου έπιασε το χέρι , και παρά την κρισιμότητα της καταστάσεως του , μου είπε τα ακολούθα : ¨Εσύ δεν πρέπει να στεναχωριέσαι και να φοβάσαι την Τουρκία . Η Τουρκία θα διαλυθεί και , μάλιστα , θα την διαλύσουν οι ίδιοι οι σύμμαχοι . Στην Βοσνία θα γίνει μουσουλμανικό κράτος (εκείνη την εποχή δεν υπήρχε τέτοιο κράτος) , αλλά το γεγονός αυτό θα στραφεί εναντίον τους , διότι κατά αντιστοιχία αυτού θα δημιουργηθεί αργότερα και κουρδικό κράτος μέσα στην καρδιά της ¨. Ο Γέροντας τότε επειδή με είδε προβληματισμένο ακούγοντας αυτά , μου είπε πάλι :¨Όπως ξέρεις , εγώ δεν διαβάζω εφημερίδες , αλλά αυτά τα μαθαίνω από αλλού …¨

Μαρτυρίες προσκυνητών Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης 1924-1994 , Β΄Έκδοση, Σελ : 412’’

(Η Τουρκία είναι στους G20 και κοντεύει να διαλυθεί η Ελλάδα…)

‘’ΜΑΡΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ , ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Την δεύτερη φορά τον συνάντησα στο Μοναστήρι στη Σουρωτή , όπου πήγα να τον δω . Συζητήσαμε για εθνικά θέματα. Του είπα : ¨Πάτερ Παΐσιε , έχω την γνώμη ότι η Ελλάς θ΄αποκτήσει πάλι ότι απώλεσε : Βόρειο Ήπειρο , Μακεδονία των Σκοπίων , Ανατολική Ρωμυλία , Κωνσταντινούπολη , Μικρά Ασία ¨ . Έτσι όπως ήταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι , μου λέει : ¨Έλα ,παιδί μου, να σε φιλήσω¨ . Σκύβω , με φιλάει και τον φιλάω κι εγώ στο μάγουλο. Μετά μου λέει : ¨Δεν ήθελα τίποτα άλλο . Να με κρατούσε ο Θεός ακόμα λίγα χρόνια στη ζωή, για να έβλεπα την πατρίδα μου μεγαλωμένη. Θα μεγαλώσει , αλλά μην περιμένεις πόλεμο. Θα μεγαλώσει χωρίς να ματώση ελληνικό ρουθούνι !¨

Μαρτυρίες προσκυνητών Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης 1924-1994 ,τόμος 1, Σελ 287’’

(Παππούλη πόσα χρόνια ακόμη ήθελες να ζήσεις για να τα δεΙς  όλα αυτά; Ο γέροντας Παϊσιος ‘’κοιμήθηκε’’ το 1994)

‘’ Η απόδοση του κοχλιοειδους κειμένου -ιδιόχειρο του π. Παϊσίου- σε καρτποσταλ από την ΑγιαΣοφιά είναι το παρακάτω κείμενο:

Αγαπητέ μου αδελφέ Ιωάννη,
Εύχομαι ο Θεός να δώση γρήγορα να έλθη η Χάση του τουρκικού φεγγαργιού .Αμήν. Του Αγίου Δημητρίου κλείνω δύο χρόνια που προσευχήθηκα Στην Αγία Σοφιά μας, καιείπα τα παράπονα μου στον Καλόν Θεόν. Με κατάλαβε ο τούρκος φύλακας πού προσευχὀμουν και με έδιωχνε έξω κλπ και πρόσθεσα και άλλα παράπονα Στον Θεόν. Πιστεύω δεν θα την αφήση την Αγία Σοφιά μας στα χέρια των βρώμικων τούρκων. Είναι ένας Λαός σαν τους γύφτους βρόμικος και φοβιτσιάρικος.τώρα δεν έχουν ιδανικά, διότι πριν πιστεύανε στον Μωάμεθ, αργότερα στον Κεμάλ. Τώρα ούτε στο Μωάμεθ πιστεύουν (γιατί μορφόθικαν κάπως , και ίδαν ότι ήτο ένας αγύρτης ο Μωάμεθ) ούτε και στον Κεμάλ πιστεύουν, αλλά στην σαρκολατρία. Ενώ εμείς πιστεύουμε Στον Χριστό. ο οποίος έχει συνέχια την Θεϊκή Του Αξία. και ο Ελληνικός Λαός έχει πάντα ιδανικά. Και τον Χριστό και την Παναγία μαζί του.

Με αγάπη Χριστού
Μοναχός Παΐσιος
ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΩΝ
ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΊΤΗΣ
1924-1994
Β΄ ΕΚΔΟΣΗ Επιμέλεια :ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΖΟΥΡΝΑΤΖΟΓΛΟΥ’’

(Τα μόνα ιδανικά που έχει ο ελληνικός λαός είναι της ρεμούλας, της μίζας, της κλεψιάς, του γλειψίματος και του βύσματος. Αυτό αποδεικνύει  άλλωστε και η εποχή που ζούμε)

‘’ΜΑΥΡΟΚΕΦΑΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ , γυμναστής , Αλεξανδρούλη .
Κάποτε , είχα πάει στον Γέροντα με ένα φίλο μο και εκεί συναντήσαμε μια παρέα από πέντε παιδιά . Τότε ρώτησα τον Γέροντα ποιες προέβλεπε να είναι οι εξελίξεις σχετικά με την Τουρκία . ¨Γέροντα ¨ , του λέω ¨ απ΄την Αλεξανδρούπολη είμαστε . Μήπως μας πιάσει η μπόρα κατά κει ; ¨ . Μου απαντά : ¨Κοίταξε να δεις . Οι Τούρκοι δεν θα μπούν στην Αλεξανδρούπολη . Θα κάνουν μόνο μια πρόκληση στην Ελλάδα , που θα έχει σχέση με την αιγιαλίτιδα ζώνη . Και εμάς θα μας πιάσει πείνα . Θα πεινάσει η Ελλάδα . Και επειδή θα κρατήσει αυτή μπόρα κάποιο διάστημα , μήνες θα είναι , «θα πούμε το ψωμί ψωμάκι »¨ .
Μετά ρωτάω : ¨Γέροντα , πως θα καταλάβω εγώ ότι θα είμαστε κοντά στον πόλεμο ; ¨ ¨Όταν ¨, λέει , ¨θα ακούσεις στην τηλεόραση να γίνεται θέμα για τα μίλλια , για την επέκταση των μιλίων (της αιγιαλίτιδας ζώνης ) από 6 σε 12 μίλλια , τότε από πίσω έρχεται ο πόλεμος . Ακολουθεί . ¨ Λέω : ¨Και ποια κράτη θα συμμετέχουν ; ¨ ¨Κοίταξε μετά την πρόκληση των Τούρκων , θα κατέβουν οι Ρώσσοι στα Στενά . Όχι για να βοηθήσουν εμάς . Αυτοί θα έχουν άλλα συμφέροντα . Αλλά , χωρίς να το θέλουν θα βοηθήσουν εμάς . Τότε ,οι Τούρκοι για να υπερασπιστούν τα Στενά , που είναι στρατηγικής σημασίας , θα συγκεντρώσουν εκεί και άλλα στρατεύματα . Παράλληλα δε , θα αποσύρουν δυνάμεις από καταληφθέντα εδάφη . Όμως θα δουν τότε τα άλλα κράτη της Ευρώπης , συγκεκριμένα η Αγγλία , η Γαλλία , η Ιταλία και άλλα έξι-εφτά κράτη της ΕΟΚ , ότι η Ρωσσία θα αρπάξει μέρη , οπότε θα πουν : «Δεν πάμε και εμείς εκεί πέρα , μήπως πάρουμε κανένα κομμάτι ; » Όλοι όμως θα κυνηγούν την μερίδα του λέοντος . Έτσι θα μπουν και οι Ευρωπαίοι στον πόλεμο ¨ .
Σ΄αυτό το σημείο ρωτάω : ¨Εμείς τι θα κάνουμε ; Ο ελληνικός στρατός θα πάρει μέρος σε αυτόν τον πόλεμο ; ¨ ¨Όχι ¨ λέει . ¨Θα βγάλει η κυβέρνηση απόφαση να μην στείλει στρατό . Θα κρατήσει στρατό μόνο στα σύνορα . Και θα είναι μεγάλη ευλογία που δεν θα πάρει μέρος . Γιατί , όποιος πάρει μέρος σε αυτόν τον πόλεμο , χάθηκε … Τότε , επειδή στην Ελλάδα ο κόσμος θα φοβηθεί , πολλοί θα στραφούν προς την Εκκλησία , προς τον Θεό , και θα μετανοήσουν . Για αυτό επειδή θα υπάρξει μετάνοια , δεν θα πάθουμε κακό οι Ελληνες . Ο Θεός θα λυπηθεί την Ελλάδα , επειδή ο κόσμος θα στραφεί προς την Εκκλησία , προς τον μοναχισμό και θα αρχίσουν να προσεύχωνται .Και θα βαπτισθούν πολλοί Τούρκοι . Τότε , ο βασιλιάς Κωνσταντίνος θα συμβάλλει , ως μεσάζοντας , να δοθεί η Πόλη στην Ελλάδα . Είναι ευλαβής , είναι καλός ¨.
¨Γέροντα ¨ τον ρωτάω μετά , ¨την Πόλη θα την δώσουν σε μας ; ¨ ¨Θα την δώσουν σε μας , όχι επειδή το θέλουν , αλλά επειδή ατή η λύση θα εξυπηρετεί τα συμφέροντα των ξένων . Τότε θα το καταλάβουν αυτό . Αυτά που σου λέω μην τα πεις σε κανέναν . Θα σε βγάλουν τρελλό . Γιατί δεν είναι ώριμες οι συγκυρίες ακόμα . Τότε θα το καταλάβεις ¨ Αυτή η συζήτηση με τον Γέροντα έγινε το 1991 , όταν υπηρετούσα τον στρατό .

Άλλη φορά , ο Γέροντας είπε : ¨Η διοίκηση της Πόλης , από μας , θα είναι και στρατιωτική και πολιτική ¨ .

Γνώρισα και τρεις αξιωματικούς που είχαν πάει στον Γεροντα . Από τους τρείς αξιωματικούς ο ένας έλεγε : ¨Μόνο σε μένα ο Γέροντας είπε πως θα είμαι διοικητής στρατιωτικού τμήματος στην Πόλη . Στους άλλους δεν ανέφερε τίποτε¨.

Κάποια άλλη παρέα είχε πάει στον Γέροντα . Ένας απ’ αυτούς σπούδαζε πολιτικός μηχανικός στο Πολυτεχνείο της Ξάνθης . Σε μια στιγμή , γυρίζει ο Γέροντας , τον δείχνει με το δάκτυλο – αυτόε , σημειωτέον , πήγαινε στον γέροντα για πρώτη φορά και του λέει : ¨Εσύ ,σαν πολιτικός μηχανικός , θα συμβάλλεις στην ανοικοδόμηση της Πόλης , γιατί η Πόλη θα ανοικοδομηθεί απ΄την αρχή ¨ . Γύρισε και τον έδειξε με το δάκτυλο μπροστά σε όλους . Το παιδί , τότε , ήταν φοιτητής. Μετά , ο Γέροντας γυρίζει σε μένα και λέει :¨Κι εσύ , Ανέστη , θα πας στην Πόλη . Κι εσείς οι δύο – έδειξε εμένα και τον φίλο μου – θα πάτε στην Πόλη , αλλά για άλλο σκοπό ¨ . Δεν μου το φανέρωσε τον σκοπό . Μετά απ΄αυτό μου μπήκε η επιθυμία να μάθω τουρκικά .

Μια άλλη φορά που είχα πάει στο κελί του Γέροντα έτυχε , να είναι μέσα ένας νέος πρώην μουσουλμάνος από την Θράκη . Τον πιάνω και του λέω : ¨ Εσύ πως συνέβη και ήλθες εδώ , στον Γέροντα ;¨ Σταύρο τον έλεγαν . ¨Άσε¨ λέει ¨κάτσε να σου πω . Ο Γέροντας μας έκανε ένα πολύ μεγάλο θαύμα και πίστεψε όλη η οικογένεια μου . Μετά ήλθε στο χωριό και φρόντισε να βαπτισθούμε¨ .

Και σε άλλη επίσκεψη μας στην Παναγούδα , ήταν παρόν και ο μουσουλμάνος που βαφτίστηκε Σταύρος . Τότε πάλι μας ανέφερε ο Γέροντας για τα γεγονότα , πως θα εξελιχθούν με την Κωνσταντινούπολη . Και όταν έφθασε στο σημείο που θα πονέσει η Ελλάδα και είπε ότι , εμάς , θα μας αγγίξει η πείνα , λεει ο κύριος Σταύρος : ¨Γέροντα , να κρατήσω ένα σακί αλεύρι για να μπορέσω να αντιμετωπίσω εκείνη την περίοδο και να μην πεινάσουν τα παιδιά ; ¨ ¨Όχι ¨ , του λέει ¨μην παίρνεις , γιατί ο γείτονας σου θα έχει αλεύρι και θα σου δώσει ! ¨ Δηλαδή , προείδε ο Γέροντας ποιος θα βοηθήσει τον κύριο Σταύρο στην περίοδο της πείνας . Εκείνος φυσικά θα ζει στο χωριό . Τώρα εμείς που ζούμε στος πόλεις θα πούμε το ψωμί ψωμάκι . Γι΄αυτό , άλλη φορά , ο Γέροντας έλεγε : ¨Να έχετε ένα κτηματάκι και λίγο να το καλλιεργείτε . Κοντά σε σας , θα βοηθείσετε και κάποιον που δεν θα έχει » .

Μαρτυρίες προσκυνητών Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης 1924-1994 , Β΄Έκδοση, Σελ : 434’’

(Η συζήτηση έγινε το 1991 .Ο αξιωματικός ακόμα περιμένει να γίνει διοικητής της Πόλης  .Όταν θα γίνει …(σε ποια ηλικία;) θα μας πει  πως θα ταΐσει τα 15.000.000 των κατοίκων της πόλης;O άλλος που έμαθε τουρκικά τώρα τα χρειάζεται για να βλέπει πιο άνετα τουρκικές σειρές στη τηλεόραση…)

‘’ΙΕΡΕΥΣ π.ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΪΔΗΣ , Νεοχώρι Σιντικής Ν. Σερρών

Τον Νοέμβριο του 1993 επισκεφτήκαμε μαζί με την πρεσβυτέρα μου την Ι.Μονή Αγ.Ιωάννου τοτ Θεολόγου στη Σουρωτή , για να προσκυνήσουμε και να πάρουμε την ευχή του Γέροντος Παισίου . Κατά την διάρκεια της συζήτησης , τον ρώτησα εάν έφτασε η ώρα για να πάρουμε πάλι την Αγία Σοφία . Μου απάντησε : ¨ Πάτερ Ιωάννη , είμαστε στα πρόθυρα για να πάρουμε την Πόλη ¨ .

Μαρτυρίες προσκυνητών Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης 1924-1994 , Β΄Έκδοση, Σελ : 448’’

(Πάλι με χρόνια με καιρούς …πάλι δικά τους θα’ ναι)

Όλα τα παραπάνω δε παρατεθήκαν ασφαλώς για να λοιδορήσουν  τον Πατήρ Παϊσιο. Παρατέθηκαν για να δείξουν  την ευκολία με την οποία αποδίδονται χαρακτηρισμοί και ιδιότητες στο γέροντα. Από προσωπική εμπειρία συγγενικού μου προσώπου α’ βαθμού ο γέροντας διέθετε το χάρισμα της ενόρασης .Κατά την επίσκεψη ξένων επισκεπτών στη σκήτη του, (περί της  μονής  Κουτλουμοσίου) κάθε επισκέπτης αντιμετώπιζε ένα γέροντα φορέα ευχών, απέναντι στο πρόσωπο του, και εθνικών παρορμήσεων. Έχει γράψει 4 βιβλία χριστιανικού περιεχομένου αλλά ποτέ δε έχει γράψει προφητείες .Όλα όσα έχει αναφέρει κατά καιρούς για μελλοντικές εξελίξεις δε είναι τίποτα άλλο παρά σκέψεις ,επιθυμίες, προβλέψεις ,διδαχές. Ήταν αυτά που προσδοκούσε βάση των πεποιθήσεων του, και αυτά που προσδοκούσε να ακούσει κάθε επισκέπτης. Δε επιδέχεται η επαλήθευση τους καμία ερμηνεία επιστημονικού, θεολογικού και  κοσμοπολιτικού περιεχομένου.

Είναι δηλαδή σα να χαρακτηρίζει κανείς τον Λουκιανό ως προφήτη, γιατί έγραφε για ταξίδια σε άλλους πλανήτες. Έτσι κι αλλιώς το ανθρώπινο μυαλό ,όταν κοιτάζει τα άστρα ταξίδια  φτιάχνει. Είναι σα να χαρακτηρίζουμε τον Ιούλιο Βερν προφήτη γιατί έγραψε για υποβρύχια και ελικόπτερα, πυραύλους .Είναι προφητεία όταν ο Κοσμάς ο Αιτωλός μιλάει για τα κόκκινα γένια του Αλή πασά; Kάθε  άνθρωπος της εποχής του μπορεί να καταλάβει ,με κάποια  πιθανή απόκλιση ,προς τα πού οδηγούνται κάποιες εξελίξεις. Αν πω εγώ ότι το 2013-2014 γυρνάμε στη δραχμή και αυτό γίνει είμαι προφήτης; Μη γελιέστε τόσο ο πατήρ Παϊσιος όσο και ο Κοσμάς ο Αιτωλός δε γράψανε προφητείες ,διδαχές γράψανε. Ας αναζητήσουν οι θρησκόληπτοι αλλού το πνευματικό τους έργο το οποίο είναι και πιο σημαντικό. Εκτός αν οι ίδιοι θέλουν ιερωμένους με ιδιότητες καφετζους  για να επιβεβαιώνουν την πίστη τους…

Το θέμα με τον 27χρονο ηλίθιο αναδείχθηκε για να αμφισβητηθεί η ανωνυμία και ελεύθερη λειτουργία των ιστολογίων .Γιατί τα ανεξάρτητα blogs προσφέρουν ελεύθερο βήμα έκφρασης σε κάθε ‘’διαφορετική φωνή’’. Αυτό ενοχλεί όλα τα διαπλεκόμενα κέντρα ενημέρωσης. Τα κέντρα των μισθοφόρων δημοσιογράφων που εξυπηρετούν τις κλίκες των μεγάλων οικονομικών ομίλων και τους εντολοδόχους πολιτικούς των ξένων τοκογλύφων. Η ενημέρωση πρέπει να καθοδηγείται κατά υπόδειξη των ξένων συμφερόντων πιο εύκολο για το σύστημα να βρει κάποιον επιπόλαιο μπλογκερα και στο πρόσωπό του να ρίξει ανάθεμα σε όλη την κοινότητα των ιστολογίων. Αυτό που προσάπτετε ως στοιχείο αναξιοπιστίας των blogs είναι η ανωνυμία των συντακτών και των δημιουργών  τους. Εγώ προσωπικά σας λέω πως αν είχα της πλάτες, που έχει από πίσω του κάθε μεγαλοκαρχαριοδημοσιογράφος των mass media, δε θα είχα κανένα να δημοσιεύσω το όνομα μου ,την διεύθυνσή μου ακόμα και την φωτογραφία μου προφίλ και ανφάς.

Μεγάλος αριθμός  ιστολογίων  είναι φορείς αγνής τέχνης, μουσικής ,ζωγραφικής, ποίησης. Στα blogs υπάρχει μια πλειάδα καλλιτεχνών που έχουν βρει σπίτι ,μακριά από δήθεν και λουμπεν   καλλιτεχνικές κλίκες που ρημάζουν πνευματικά τον τόπο. Ε δε θα μας καταντήσετε όλους  να παρακολουθούμε κάθε βράδυ τούρκικες σαπουνόπερες (και το κακό δε είναι ότι είναι τούρκικες, το κακό είναι ότι είναι σαπουνόπερες). Ούτε θα μας καταντήσετε να μας ενημερώνει  ο Πρεπεντέρης  (ο μπουκαλορείχτης), ο Χασαπόπουλος (το πασοκόσκυλο) ,ούτε η Όλγα που όλο τρέμει και περισσότερο….ΕΛΕΟΣ!!! Λ.Υ


1 σχόλιο:

  1. O "Παστίτσιος", στην ουσία ανέβαζε αυτούσιες τις παπαριές του Παϊσιου και έβλεπε όλος ο κόσμος τις ανοησίες του. Αυτό ενόχλησε περισσότερο απο οποιαδήποτε σάτυρα.
    Υ.Γ. Ο άγιος Χριστόφορος είναι ο προστάτης άγιος των ταξιτζήδων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΧΩΣΤΕ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ