(Τα βάζεις κάτω...τα μπερδεύεις...και τα βρίσκεις ότι όλα μηδέν)

Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2012

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ

Ένας, πρώην (;) στέλεχος του ΔΝΤ, ο διευθυντής της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, Ανδρέας Γεωργίου, ο οποίος σύμφωνα με καταγγελίες των πρώην υφισταμένων του διόγκωσε επίτηδες του έλλειμμα του δημοσίου με αποτέλεσμα να επιβληθούν τα οικονομικά μέτρα εξαθλίωσης, απολογείται στις 12 Δεκεμβρίου με την κατηγορία της παραποίησης στοιχείων!
Ο Ανδρέας Γεωργίου, οποίος καταγγέλθηκε από την πρώην υπάλληλο της ΕΛΣΤΑΤ, Ζωή Γεωργαντά, για σκοπούμενη διόγκωση του αναθεωρημένου ελλείμματος του 2009 από13,4% σε 15,8% του ΑΕΠ, με στόχο να γίνει επιτακτική η υιοθέτηση επώδυνων μέτρων λιτότητας θα έρθει για πρώτη φορά αντιμέτωπος με την Δικαιοσύνη.
Τις πρώτες καταγγελίες σε βάρος του τις έκανε η καθηγήτρια Οικονομετρίας Ζωή Γεωργαντά, ένα από τα 5 μέλη της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής που εξαναγκάστηκαν σε παραίτηση από το Βενιζέλο. «Δεν υπήρχε θέμα χρεοκοπίας. Το μεθόδευσαν για να μπούμε στο Μνημόνιο και να πάρουν όλα τα μέτρα που φορτώθηκε άδικα ο ελληνικός λαός» είπε στις πρώτες της καταγγελίες.
Η οποία μάλιστα προχώρησε σε ανατριχιαστικές αποκαλύψεις:
- Δεν υπάρχει καμία Ελληνική Στατιστική Αρχή.
- Δεν συνεδρίασε ποτέ για την έκδοση στοιχείων, τα οποία έρχονταν έτοιμα-μαγειρεμένα.
- Αποκορύφωμα όλων ήταν το έλλειμμα του 2009 που σε μία νύχτα γιγαντώθηκε από τους Γερμανούς της Eurostat, με την ανοχή του τότε υπουργού Γιώργου Παπακωνσταντίνου.
- Αποτέλεσμα ήταν να ξεκινήσουν τα σενάρια περί ενδεχόμενης ελληνικής χρεοκοπίας και έτσι μπήκαμε στο Μνημόνιο, και έτσι »πέρασαν» και »περνάνε» τα άδικα μέτρα λιτότητας κατά του ελληνικού λαού.
- Καμία ανεξαρτησία, μία σφραγίδα και μόνο η Στατιστική Αρχή. Εδώ και ένα χρόνο δεν έχουμε συνεδριάσει!
- Για τα μάτια η περίφημη διαδικασία opengov. Μας επέλεξαν όλους επειδή είμαστε ΠΑΣΟΚ.
Κατά την κ. Γεωργαντά, φούσκωσαν σε μία νύχτα το έλλειμμα του 2009
«Το έλλειμμα για το 2009 έβγαινε γύρω στο 12%, έτσι ασκήθηκαν πιέσεις από την ευρωπαϊκή στατιστική υπηρεσία και τον πρόεδρό της κ. Βάλντερ Ραντερμάχερ, ο οποίος ήθελε να μπουν μέσα στο έλλειμμα και οι δαπάνες των δημοσίων επιχειρήσεων και των ΔΕΚΟ».
«Για την αύξηση του ελλείμματος του 2009 στο 15,4% ελήφθησαν υπ' όψιν μόνο οι δαπάνες των ΔΕΚΟ».
«Εν μία νυκτί η Eurostat αποφάσισε ότι ορισμένες ΔΕΚΟ πρέπει να ενταχθούν στο έλλειμμα».
Τους ισχυρισμούς της επιβεβαίωσε και ο πρώην αντιπρόεδρος της ΕΛΣΤΑΤ, Νίκος Λογοθέτης κατέθεσε χθες το πρωί ενώπιον εισαγγελέα και επιβεβαίωσε, σύμφωνα με πληροφορίες, τους ισχυρισμούς του πρώην μέλους του Δ.Σ. της ΕΛΣΤΑΤ, Ζωής Γεωργαντά για τεχνητή διόγκωση του ελλείμματος του 2009.

Πρόκειται για ένα φοβερό σκάδαλο που αν επιβεβαιωθεί θα ισοδυναμεί με εσχάτη προδοσία που βέβαια δεν θα έχει συντελεστεί χωρίς να κάλυψη της προηγούμενης κυβέρνησης...
Ο μάρτυρας, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, προσπάθησε να ενισχύσει με επιπλέον στοιχεία όσα είχε πει στην 6ωρη κατάθεσή της η καθηγήτρια οικονομετρίας σύμφωνα με τα οποία «σκοπίμως και εν μέσω πιέσεων, της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Αρχής, η ΕΛΣΤΑΤ με μη επιστημονικές μεθόδους διόγκωσε το αναθεωρημένο έλλειμμα του 2009 από περίπου 12-13% σε 15,4%, με στόχο να επιβληθούν στην χώρα περισσότερα και σκληρότερα δημοσιονομικά μέτρα».
Άλλωστε, ο ίδιος φέρεται να είχε προβεί σε καταγγελία ενώπιον των εισαγγελικών αρχών πως τα στοιχεία της Υπηρεσίας έδειχναν το έλλειμμα στο επίπεδο του 15,5% και ουσιαστικά έβαζαν τη χώρα στη δίνη σειράς σκληρών οικονομικών μέτρων.
Ο Διευθυντής της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής Ανδρέας Γεωργίου είναι πρώην στέλεχος του ΔΝΤ και "άνθρωπος των αγορών".

Μπράβο στην πρώτη Ελληνίδα που δεν φοβήθηκε και μίλησε!!!!
Επιτέλους κάποιοι μίλησαν ΔΗΜΟΣΙΑ και με στοιχεία!!!
Τώρα εμείς που το μάθαμε.... τι κάνουμε αλήθεια;;;
Συνεχίζουμε και κοιμόμαστε;;;
Παίζουμε τους αγανακτισμένους;;;
Ενδίδουμε στο ..."πεπρωμένο" και τρώμε την ταπείνωση, την προδοσία και την αδικία χωρίς διαμαρτυρία, αντίδραση, ή επανάσταση, χωρίς διεκδίκηση της δικαιοσύνης και αποκατάσταση της αλήθειας;;;
Τουλάχιστον ας μην τους αφήσουμε να το κουκουλώσουν !!!

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ!!!

Όταν γνωρίζεις, είσαι υπεύθυνος της πράξης ή της απραξίας σου.
Όχι άλλο Πόντιοι Πιλάτοι...!
Αφορά την ζωή μας, την πατρίδα μας, το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον μας και των παιδιών μας!!!!
Ας πάρουμε την ζωή μας στα χέρια μας κι ας δράσουμε!!! Μην περιμένουμε ... να το κάνει κάποιος άλλος.


.;

ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑΝ  E-MAIL

Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2012

ΑΡΗΣ ΡΕΤΖΟΣ


Γεννήθηκε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου και σπούδασε ηθοποιία στη Σχολή Βεάκη. Το 1980 έγινε γνωστός στο πλατύ ελληνικό κοινό μέσα από την τηλεοπτική σειρά Αστροφεγγιά. Ακολούθησαν συνεργασίες στον κινηματογράφο μεταξύ άλλων με σκηνοθέτες σαν τον Γιώργο Πανουσόπουλο, τον Νίκο Κούνδουρο και τον Νίκο Παπατάκη. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με το Αρχαίο Δράμα δημιουργώντας θεατρικά δρώμενα έξω από καθιερωμένες ή αναμενόμενες φόρμες, με παραστάσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ
                                           ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ



Ένας νεαρός φεύγει στη διάρκεια της δικτατορίας για το Παρίσι, όπου ζητά βοήθεια από ένα μοναχικό και σχεδόν μισάνθρωπο μακρινό συγγενή του, που έχει εργαστήριο επεξεργασίας γούνας. Μαζί του κουβαλά τη φωτογραφία μιας τραγουδίστριας που την παρουσιάζει σαν αδελφή του, δημιουργώντας έτσι μια σειρά από παρεξηγήσεις, οι οποίες τον παρασύρουν σ’ ένα φαύλο κύκλο με αλλεπάλληλα ψέματα και φαντασιώσεις. Μια αλληγορική ιστορία με τη μορφή σύγχρονης τραγωδίας, γύρω από τις «παρεξηγήσεις» και τις απάτες της σύγχρονης ελληνικής Ιστορίας, ιδωμένη από την οπτική ενός Έλληνα της διασποράς

                                             ΜΑΝΙΑ

Η ηρωίδα της ταινίας, η Ζωή, μένει σε μια σύγχρονη μεγαλούπολη, όπως η Αθήνα. Αποτελεί κομμάτι μιας αναπτυσσόμενης τεχνοκρατικής κοινωνίας ενώ ταυτόχρονα νιώθει κλεισμένη στο ατομικό της καβούκι χωρίς διέξοδο. Κανείς απ’ αυτούς που την ξέρουν -ούτε η ίδια βεβαίως– θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί τη μεταμόρφωσή της εκείνο το καλοκαιρινό απόγευμα στον Εθνικό Kήπο. Το δράμα εκτυλίσσεται στη μικρή ζούγκλα που θα μείνει για πάντα περικυκλωμένη από τη μεγάλη τσιμεντένια ζούγκλα της πόλης. Η Ζωή θα χάσει εκεί μέσα τον εαυτό της. Χωρίς ταυτότητα, χωρίς απολύτως κανένα σκοπό, είναι πια ένα γνήσιο στοιχείο της φύσης και θα σκορπίσει τον όλεθρο στην ήρεμη ζωή του πάρκου, με καταστρεπτικές συνέπειες

 
                                             ΑΠΕΝΑΝΤΟΙ

Ένας μονόχνοτος νεαρός, που περνά όλη του τη μέρα κλεισμένος στο σκοτεινό του δωμάτιο παρατηρώντας μ’ ένα τηλεσκόπιο τους ανθρώπους των γύρω πολυκατοικιών, συγκεντρώνει το ηδονοβλεπτικό του ενδιαφέρον σε μια παντρεμένη. Ανάμεσά τους θ’ αρχίσει να αναπτύσσεται μια περίεργη σχέση τηλεφωνικής επικοινωνίας και ανταλλαγής βλεμμάτων, έως τη στιγμή που η γυναίκα αποφασίζει να κάνει το δραστικό βήμα και, από αντικείμενο θέασης, να γίνει υποκείμενο δράσης και να εισβάλει μέσα στο χώρο του παρατηρητή της.

Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2012

ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ



''Γονείς ,μάθετε ότι οι γιοι σας έγιναν επαναστάτες,γιατί η δειλία σας καθόρισε την τύχη τους.Δεν έχουν τίποτε περισσότερο να πουν προς τα ηττημένα εκείνα παιδιά που αυτοκαλούνται ενήλικοι.Κι εμείς που λέμε αυτά τώρα ,είμαστε ενήλικοι,αλλά είτε είμαστε λιγότερο διεφθαρμένοι είτε έχουμε πληρέστερη επίγνωση της διαφθορά μας''

ΖΑΝ-ΠΩΛ ΣΑΡΤΡ

Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2012

ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΡΑΙΝΑ











 ΑΝ ΑΚΟΜΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΟ ΤΡΑΙΝΟ ΠΟΥ ΛΕΝ ΟΙ ΤΡΥΠΕΣ...
ΕΙΤΕ ΤΑΡΑΚΟΥΝΙΕΣΑΙ  ΣΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΤΟΥ ΠΟΥΛΙΚΑ...
 Η' ΑΝ ΑΚΟΜΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ  ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΣΠΑΘΙΩΝ,
ΑΦΟΥ ΗΔΗ ΣΕ ΣΤΙΒΑΞΑΝΕ ΩΣ  ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΕΦΙΑΛΤΗ ,
ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΣΤΟ  ΒΑΓΟΝΙ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ,
 ΠΟΥ ΜΠΙΤΑΡΟΥΝ ΙΔΙΟΤΡΟΠΑ  ΟΙ ΣΤΕΡΕΟ ΝΟΒΑ.
  ΑΝ  ΑΚΟΜΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΤΕΙΣ  ΣΤΟΝ ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΟ ΑΤΣΑΛΙΝΟ ΓΙΓΑΝΤΑ ΤΩΝ LAST DRIVE ...
ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΒΑΤΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΦΥΓΗΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ...Λ.Υ

Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2012

Η ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΚΟΠΗΚΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ

ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΑ ΤΟ ΧΑΛΑΖΙ ΚΑΙ Ο ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΑΝΑΣΤΕΝΑΖΕΙ

Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2012

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΑΠΗΣ ...ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ Θ.ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ



Στη Φλώρινα, το 1990, στα γυρίσματα του «Μετέωρου βήματος του πελαργού», ο Αγγελόπουλος έχει να αντιμετωπίσει τον μητροπολίτη Αυγουστίνο Καντιώτη που θεώρησε «απαράδεκτη» την παρουσία του «άθεου» σκηνοθέτη.

Πέφτει στα χέρια του και το σενάριο, διαβάζει για παράνομους μετανάστες, για ήρωες πολιτικούς (τους οποίους μισούσε - μονάχα τον Κωνσταντίνο Γλύξμπουργκ υποδέχτηκε με τιμές το 1993) και για ερωτικές σκηνές και αφορίζει και τον Αγγελόπουλο και τον πρωταγωνιστή Μαρτσέλο Μαστρογιάνι.

Φανατικοί γεμίζουν την πόλη με μαύρες σημαίες. Λίγες μέρες αργότερα, ο ηθοποιός Τζιάν Μαρία Βολοντέ πεθαίνει στα γυρίσματα και ο Καντιώτης αφήνει άταφο το νεκρό επειδή ήταν, λέει, καθολικός. Θα αφήσει όμως άταφο και τον αφορισμένο Κωνσταντίνο Παπαλαζαρίδη, έναν από τους ηλικιωμένους κομπάρσους επειδή συνεργάστηκε με τον «εχθρό».


Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου 2012

Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΜΙΣΣΙΟΣ



MEΡΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΜΕΓΑΛΟΙ  ΓΙΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΣΥΧΝΑ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΧΝΑ, ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΙ  ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΒΑΡΥΤΗΤΑ.
ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ,ΤΟΥ ΧΡΟΝΗ ΜΙΣΣΙΟΥ,ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΟΝ ΑΝΑΡΧΟΓΑΤΟΥΛΗ ΛΕΕΙ:

''Το «αντάρτικο» αυτό, η τρομοκρατία που λέμε, πιθανόν να χρησιμοποιείται από κάποιους κύκλους, πιθανόν να είναι απλώς κάποια τρελόπαιδα – δεν εννοώ, βέβαια, τους δολοφόνους. Αλλά δεν είμαστε στον 19ο αιώνα. Αν είστε μάγκες, αντί να σπάτε βιτρίνες και να βάζετε γκαζάκια, κατακτήστε την τεχνολογία, σπάστε τους κωδικούς των τραπεζών και μοιράστε τα λεφτά στον κόσμο.''

O AΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΜΙΑ ΖΩΗ ΗΤΑΝ  ΣΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ,ΠΑΡΑ ΤΟ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ,ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΕΚΟΥΣΙΑ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΑΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΛΛΩΣΤΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΨΑΧΝΕΙ.
ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΙ ΑΝΟΝΥΜΟUS TA KANOYN ΠΟΥΤΑΝΑ ΣΕ FBI ,SCOTLAND YARD KAI ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.ΑΡΕ ΜΠΑΡΜΠΑ ΧΡΟΝΗ ΠΟΣΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΘΕΙΣ ΑΚΟΜΑ...Λ.Υ


Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου 2012

Η ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΙΣΠΑΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ.Η '' ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ'' ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΟΦΙΛΑΚΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ.Η ΦΩΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΦΙΣΑ ,ΤΡΑΓΟΥΔΙ,ΜΠΛΟΥΖΑΚΙ...ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΤΣΕ...Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΥΤΗ ΣΥΓΚΑΤΑΛΕΓΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ  ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΑΙΩΝΑ...ΚΑΙ ΟΜΩΣ Ο ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ, ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΜΕΤΑ ,ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΗ...ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΡΟΜΠΕΡΤ ΚΑΠΑ ΠΟΥ ΑΠΟΘΑΝΑΤΙΣΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟΘΑΝΑΤΙΣΕ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΛΥΣΤΡΙΣΕ Ο ΠΟΛΙΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ,ΚΑΘΩΣ ΕΜΠΕΝΕ ΣΤΟ ΧΑΡΑΚΩΜΑ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΟΠΛΟ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ.ΑΛΛΑ ΓΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Η' ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΑΚΡΙΒΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΩΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥ .ΕΤΣΙ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ  ΩΣ ''Η ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ'' ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ''Η ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΣΑΒΟΥΡΑΣ'' ΟΠΩΣ ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ.Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕΤΑ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ..Η ΠΡΑΠΑΓΑΝΔΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΗΚΕΙΣ.ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΣΥΜΒΟΛΑ,ΗΡΩΕΣ ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ;AΛΛΩΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΘΕΛΕΙ ΦΑΝΦΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΥΜΠΑΝΟΚΡΟΥΣΙΕΣ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Ο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ ΣΤΗ ''ΦΟΥΣΚΑ'' Λ.Υ