(Τα βάζεις κάτω...τα μπερδεύεις...και τα βρίσκεις ότι όλα μηδέν)

Τρίτη, 20 Αυγούστου 2013

39...

Tέτοιες μέρες καιγόταν οι Θερμοπύλες.
Tέτοιες μέρες καιγόταν η Σμύρνη.
Tέτοιες μέρες καιγόταν ο Γράμμος.
Tέτοιες μέρες καιγόταν η Κύπρος.
Tέτοιες μέρες γίνομαι 39.
39 σαν υψηλός πυρέτος,39 σα χαμηλός αιματοκρίτης.
Σα μπαγιάτικη δεσποινίς...
΄΄Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
αποχαιρέτα την, την Aλεξάνδρεια που φεύγει.΄΄
39 τουβλα στην ράχη μου , 39 μαχαίρια στο στέρνο μου.
39 και ανώριμος ,39 και κρισόπληκτος,39 και αυτιστικός.
39...ούτε καν 40...
Δε βαριέσαι ,ζωή είναι θα περάσει...

4 σχόλια:

  1. Αυγουστιάτικος λοιπόν,σαν εμένα.Μη γκρινιάζεις,και δέξου ευχές για τη μικρή σκληρή ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xρόνια μας πολλά λοιπόν,με πολλές διαφωνίες μεταξύ μας (αλήθεια τις απολαμβάνω και χαίρομαι που υπάρχουν).Για τον Ζαχαριάδη ,επειδή το έψαξες,έχω μια παραπομπή σε ιστολόγιο με αρχεία του(τίγκα στις ολομέλειες ...χα χα).Για την ταινία ''ΤΟ ΜΠΛΟΚΟ'' είχα κάνει και εγώ μια ανάρτηση πέρσι,καταπληκτική αναπαράσταση με κομπάρσους κάποιους που είχαν ζήσει το μπλόκο της κοκκινιάς στον ίδιο ρόλο ,φοβεροοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γιαγαλαξυδιακός24 Αυγούστου 2013 - 10:51 π.μ.

    ευχές και από μένα Λερναίε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστώ πολύ!!!Καλή πατρίδα σύντροφε όπου και αν είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΧΩΣΤΕ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ