(Τα βάζεις κάτω...τα μπερδεύεις...και τα βρίσκεις ότι όλα μηδέν)

Παρασκευή, 26 Ιουλίου 2013

ΦΤΥΣΤΕ ΤΟΥΣ

 
‘’ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ’’
AΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΡΙΣΚΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ -ΤΣΙΜΠΟΥΣΙ ΤΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΧΕΣΤΕ ΣΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥ .ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΜΗ ΤΟΥΣ ΛΥΠΑΣΤΕ. ΜΗ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΕ ΑΛΛΟΘΙ .ΕΙΝΑΙ   ΛΗΓΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ. ΥΠΟΘΗΚΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ

Πέμπτη, 25 Ιουλίου 2013

ΟΥΡΑΝΙΟ ΑΣΤΕΡΙ

Δε κοιτάς κυρά μου την κορούλα σου που όταν χέζει βογγά ο καμπινές!!!
Αχ μωρό μου ουράνιο πότε θα πάμε μαζι για σουβλάκια ,να κατεβάσει ρολά το μαγαζί!!!

Σάββατο, 13 Ιουλίου 2013

Λόγια του κώλου...



Ρε παιδιά πες τε μου ειλικρινά αν πιτσιρικάδες στο σχολείο σας έλεγαν πως  ο παραπάνω κύριος έιναι ο Κολοκοτρώνης θα το πιστεύατε; Θα έιχε πάρει στο μέσα στο κεφάλι σας ο γέρος του Μοριά τη μυθική διάσταση που ίσως έχει σήμερα; Που είναι ο αέρας του ήρωα που έιναι η ελληνική λεβεντιά του που είναι η σοφία του. Το σχέδιο αυτό ,που δημοσιεύθηκε το 1827 στο Παρίσι από τον A. Friedel και θεωρείται από τις πιο πιστές απεικονίσεις του σε σχέδιο τού Γάλλου συνταγματάρχη, Voutier. Δεν απεικονίζεται με τη γνωστή περικεφαλαία των εικόνων, που έχουν κατακλύσει τα σχολικά μας βιβλία και τους πίνακες των σχολείων, των στρατώνων και των δημοσίων υπηρεσιών, αλλά με την αρβανίτικη κόμμωση των ξυρισμένων κροτάφων και τού εμπρός μέρους τού κεφαλιού, με μακρυά μαλλιά πίσω. Δε λέω σε καμία περίπτωση ότι ο Θ.Κ. ήταν Αρβανίτης. Όχι γιατί θα είχα πρόβλημα να το πώ, αλλά γιατί δε το έχω βρει γραμμένο πουθενά. Εξάλλου στα απομνημονεύματά του ο ίδιος δε αναφέρει τυχόν αρβανίτικες ρίζες. Το όνομα Κολοκοτρώνης είναι η μετάφραση ενός προσωνυμίου  είχε δώσει κάποιος Αρβανίτης στον πατέρα του ήρωα λόγω του σφιχτού του κώλου ,σα πέτρα .Μπιθέκουρα τον ονόμασε .Αν κάνεται λίγους απλούς συνειρμούς στα αρβανίτικα βύθουλας ή μπούθουλας (βλ.Μανταμ Σουσού)= κώλος και εύκολα φτάνουμε στον Κωλονό ,στη γειτονία μου. Είδατε πως μέσω βάρβαρου δακτύλου  αποδεικνύεται περίτρανα η ιστορική συνέχεια του ελληνικού έθνους μεταξύ Οιδίποδα , Κ(ω)λοκοτρώνη και  της Ευλαμπίας του Γιοκαρίνη (τα χρόνια της δεκάξι μα είχε ξεπετάξει ολόκληρο τον Κολωνό), μόνο και μόνο από το θέμα κώλου να το δείτε. Τώρα τι πρόβλημα είχε ο Αρβανίτης με τον πισινό του πατέρα του μεγάλου στρατηγού δε γνωρίζω, δε με αφορά και θεωρώ ότι δε χρειάζεται περαιτέρω ιστορική ανάλυση. Τέλος με τις κουβέντες του κώλου.

Ο γέρος του Μοριά φαίνεται να έτρεφε ιδιαίτερη συμπάθεια προς τους Αρβανίτες. Γιατί όχι; Μάγκες ήταν, καλοί πολεμιστές και προπαντός μπεσαλήδες (μπέσα ,άλλη μία αρβανίτικη λέξη). Ίσως γι’ αυτό τον λόγω  υιοθέτησε το dress code των αρβανιτάδων. Ίσως για αυτό δε τους πείραξε μετά την άλωση της Τριπολιτσάς.

Τώρα γιατί η μορφή του Κολοκωτρώνη έχει έρθει σε εμάς διαφορετική από αυτή που ήταν;Μα ήταν ποτέ δυνατόν σε ένα νεοσύστατο κράτος να γίνει μεγαλύτερος εθνικός ήρωας κάποιος που δε ταιριάζει φυσιογνωμικά με τους κατοίκους του; Για ρίξτε μια ματιά στην παρακάτω εικόνα κινέζων χριστιανών:

 
Πως τα ματάκια του Χριστούλη έχουν ζωγραφιστεί λες και έχει πήξει στο ρύζι; Το ίδιο πράγμα συμβαίνει και στην δικιά μας περίπτωση…

Η εικόνα του Κολοκοτρώνη με την οποία μεγαλώσαμε είναι αυτή:
Zωγραφισμένη   από τον Διονύσιο Τσόκο(1820-1862) μετά το 1850.Ο Θ.Κ πέθανε το 1843 οπότε προφανώς ζωγράφισε κάτι που ίσως να μη έιχε δει ποτέ.. Εγώ προσωπικά βρίσκω πολλές ομοιότητες με την παρακάτω απεικόνιση του 1824.Ίσως φίλοι μου ζωγράφοι μπορούν να το επιβεβαιώσουν αυτό.


To έφιππο άγαλμα του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη της οδού Σταδίου φιλοτεχνήθηκε από τον γλύπτη Λάζαρο Σώχο, το 1895.Ο καλλιτέχνης κατόπιν πιέσεων πρόσθεσε την περικεφαλαία στο έργο του.


Έτσι, με αυτά και με αυτά ,φανταζόμαστε έναν ελληνόμορφο ήρωα πάνω στο άλογο με αρχαιοπρεπή περικεφαλαία και θώρακα να κυνηγάει στα βουνά τους καταραμένους Τουρκαλάδες. Έτσι τον θέλανε ,έτσι μας τον παρουσιάσανε ,έτσι μας τον επιβάλανε. Ο Ηλίας Πετρόπουλος στο βιβλίο του ‘’Φουστανέλα’’ αναφέρει την περικεφαλαία και τον θώρακα σαν αξεσουαρ στην εμφάνιση του γέρου στα μεταεπαναστατικά χρόνια και μόνο στις δεξιώσεις στα ανάκτορα. Εκεί που τον έλεγε η Αμαλία ‘’κάτσε κ.Κοτρώνη’’ και απαντούσε αυτός ‘’πώς να κάτσω κυρά μου αφου μου έκοψες τον κώλο’ ’.Το ίδιο άλλωστε δε κάνουμε και εμείς που γράφουμε το Κο με όμικρον… για θέμα σεμνοτυφίας;
Ti να κάνανε  και οι έρμες οι μεγάλες δυνάμεις .Είχαν ένα τσούρμο διαφορετικούς ανθρώπους και θέλανε να τους κάνουν προτεκτοράτο. Τους βρίσκουν μια κοινή καταγωγή ,τους ονομάζουν όλους Έλληνες Τους φτιάχνουν μια γλώσσα ως συνέχεια της αρχαίας ελληνικής (ερε γλέντια μ ‘αυτή τη καθαρεύουσα τότε). Τους καλύπτουν τα ιστορικά κενά για να κολλήσουν με την αρχαία ελληνική ιστορία. (Ποτέ δε κατάλαβα γιατί θεωρούμε την βυζαντινή ιστορία ελληνική ιστορία .Πέρα από παπάδες και μοναστήρια ,πέστε μου ένα μνημείο που οι βυζαντινοί κατακτητές ,ως συνέχεια των Ρωμαίων, άφησαν στην Ελλάδα. Τουλάχιστον οι Οθωμανοί άνοιξαν μερικούς δρόμους και μας κληροδότησαν και μερικά χαμαμ). Μας κοτσάρανε και μια θρησκεία ως συνοδοιπόρο στον απελευθερωτικό αγώνα (μπούρδεεεες…). Μας κουρκούτιασαν το κεφάλι με νίκες ,μνημεία ,σημαίες, φλάμπουρα ,ήρωες. Και όλες αυτές τις πίπες που θέλουν τον άνθρωπο έρμαιο των ισχυρών της γης, γεμάτο κόμπλεξ απέναντι σε κάθετο το διαφορετικό, που να καλύπτει την καθημερινή του μιζέρια με μια λέξη ΕΛΛΑΣ. Το ίδιο άλλωστε δε κάνουν και με τους σκοπιανούς που τα τελευταία 50 χρόνια θυμήθηκαν ότι είναι απόγονοι του Αλέξανδρου;Mε ανάλογες διαδικασίες δε τους έκαναν κράτος;Oσο υπάρχουν ζώα θα φτιάχνονται προτεκτοράτα που θα τα άγουν και θα τα φέρνουν σύμφωνα με το αν στραβοκατούρησαν το πρωί. Λ.Υ

ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ! ΖΗΤΩ Η ΠΑΤΡΙΣ!

Σάββατο, 6 Ιουλίου 2013

ΩΡΑΙΟΣ ΩΣ ''ΕΛΛΗΝ''


Προσέξατε ότι η σημαία που κρατάει ο μαυρούκος  είναι τρύπια; Όπως ακριβώς και τα ιδεολογήματα των εθνικιστών . Η παπαριά ότι Έλληνας  είναι  αυτός  που έχει το όμαιμον, το ομόγλωσσον, το ομόθρησκον, το ομότροπον, με τους προγονούς μας στη προκειμένη περίπτωση πάει περίπατο. Το παλικαράκι δίνει ακριβώς πως είναι ο σύγχρονος κάτοικος  αυτής της γης που κάποτε την κατοικούσαν κάποια φυλή που ονομαζόταν  Έλληνες. Είναι μαύρος ,φτωχός και παραγκωνισμένος. Τώρα την ενέργεια του να σηκώσει το γαλανόλευκο πανί δε ξέρω πως μπορεί κανείς να το εκλάβει .Μπορεί να το έκανε όντως για να ευχαριστήσει όλους αυτους που τον βοήθησαν στην μέχρι τώρα πορεία του. Σε αυτους που ταλαιπωρούσαν την οικογένεια του, που του έδωσαν τόσες  ευκαι ρίες  μόρφωσης και ας περπατούσε ώρες για να πάει στο σχολείο που τον δέχτηκαν .Ίσως να νιώθει ευγνωμοσύνη που του έδωσαν την ευκαιρία να εργαστεί από μικρός ως μικροπωλητής  (πουλώντας CD).Μπορεί να ένιωσε την ανάγκη να δείξει την αγάπη του σε αυτούς που άφησαν την οικογένεια του να ζει μέσα στη φτώχια και την εξαθλίωση. Ευτυχώς πάντως το προνοητικό κράτος πρόλαβε να τον κάνει υπήκοο του πρώτου σκάσει η λάμψη της δημοσιότητας και έτσι ο Πηνελόπης Δέλτα δε ήταν ανάγκη να βγάλει στην επιφάνεια όλα τα μυστικά του ψυχικού  του  βάλτου παραδίδοντάς τον στον Άδωνι (που είναι πεπεισμένος ότι είναι απόγονος του Αρχίδαμου) και στον Μάκη (σίγουρα αυτός έχει κοινές ρίζες με την Ασπασία) προκειμένου να τον κλείσουν στην Αμυγδαλέζα.

Γεγονός είναι πώς δε είναι σημαντικό να σηκώσει κάποιος μία σημαία ,αλλά ποιος θα τη σηκώσει .  Ο Αντετοκούμπο σήκωσε μία τρύπια σημαία και την μετέτρεψε σε σύμβολο, άσχετα αν κάποιος πιστεύει ή όχι σε αυτήν. Τα φαλακρά ασπόνδυλα σηκώνουν όλοι τους σημαίες στις μαζώξεις τους και αυτομάτως η έννοια της σημαίας εκφυλίζεται σε πετσέτα ή καλύτερα σε πατσαβούρα, σε σύμβολο μίσους, ρατσισμού  και εξουσίας .Τώρα να για το αν είναι πιο Έλληνας ο έγχρωμος  Γιάννης  από τον ουρακοτάγκο Μιχαλολίακο, ας την βγάλουνε και οι δύο να την μετρήσουν …την ελληνικότητα τους…αρκεί ο χοντρούλης να πάρει και κανα τονωτικό να του σηκωθεί ,για να είναι δίκαιη η αναμέτρηση, λόγω της  ηλικίας  του, και  μακροχρόνιας ατομικής χρήσης .Λ.Υ